Volgers

maandag 11 april 2016

Happy Birthday Annette.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

En ja hoor....... er is weer iemand jarig geweest in de Birthday Circle.
Happy Birthday Annette.

Daarom mag ik vandaag mijn kaart laten zien, want mijn kaart is ontvangen door Annette in Sweden.


Ik heb voor mijn kaart een My Besties Img 445 by Sherri Baldy gebruikt, 
heerlijk die bloemen waar ze op zit.
Omdat ik de stempel fantastisch vind heb ik er een Cas kaart van gemaakt, zo komt de stempel nog mooier uit.

Voor de bloemen heb ik de mal van Leanne Creation gebruikt. 

En zo heeft Annette mijn kaart ontvangen, wat vinden jullie ervan, ik ben benieuwd.

Fijne dag vandaag en hopelijk weer tot snel.

Liefs

9 opmerkingen:

  1. Sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje. tof dat je meedoet met onze challenge bij Scrapping 4 Fun.

    grtjs
    Claudia
    DT Scrapping 4 Fun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wuunderschön liebe Bianca
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en fleurige kaart Bianca!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fantastic card you made :-)) I like the image you use and your colouring is briliant.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Bianca....heel mooi dat leuke en prachtig ingekleurd stempeltje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful and sweet card Bianca! lovely design!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very pretty card Bianca, thanks for joining in with The Ribbon Girl April Card Challenge and best of luck.

    Anne x

    www.ribbongirl.co.uk
    www.learningtojive.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.