Volgers

maandag 1 mei 2017

I'm beaytiful........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemiddag,

Mijn 2e kaartje voor vandaag en niet zomaar een kaartje maar een fleurige, bloemenkaart voor de challenge bij


Ik heb voor mijn kaart My Besties Img 179 by Sherri Baldy en deze in gekleurd met mijn Zig markers. De basis van de kaart is gemaakt met een spelbinder mal.
De bloemen zijn gemaakt met de Joy Crafts mal en het blad met een Magnolia mal.

Dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge, wie doet er gezellig mee?


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.